Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Δείτε την εκρηκτική Μάρθα Καραγιάννη σε άγνωστες φωτογραφίες 44 χρόνια πριν!


Μελαχρινή με εκρηκτικές καμπύλες, μεγάλα υπέροχα μάτια, η Μάρθα Καραγιάννη είναι ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά σύμβολα του σεξ στο ελληνικό σινεμά. Η παρουσία της στην σκηνή η στην οθόνη προκαλεί πολλαπλούς αναστεναγμούς.

Πρωτοβγήκε στον κινηματογράφο πολύ μικρή. Η πρόωρη σωματική της ανάπτυξη της επέτρεπε να κρατά ρόλους νεαρής κοπέλας.
Γεννήθηκε στην Αθήνα, έζησε πολλά χρόνια στον Πειραιά για να επιστρέψει στην Αθήνα και πάλι.

Ήθελε να γίνει χορεύτρια και αυτό σπούδαζε μέχρι που ο σκηνοθέτης Ορέστης Λάσκος την ανακάλυψε και την έβγαλε στον κινηματογράφο στην ταινία ''η Άγνωστος''. Το μεγάλο ''μπαμ'' έγινε με την ταινία του Δαλιανίδη, ''Μερικοί το προτιμούν κρύο''.

Σε περιοδικό τον Σεπτέμβρη του 1969 θα δηλώσει:
-Δεν με φοβίζουν τα γηρατειά γιατί για μένα κάθε ηλικία έχει την γοητεία της... Εμένα δεν με φοβίζει τίποτα. Αν το θέατρο με διώξει θα κάνω κάποια άλλη δουλειά. Θα ράβω, θα χτενίζω η θα κάνω οτιδήποτε άλλο. Πάντως θα ζήσω! Έχω τρομερή ικανότητα προσαρμογής και δεν είμαι νοσηρά κρεμασμένη στο θέατρο και στο σινεμά.
-Ένας άνδρας για να με γοητεύει πρέπει να έχει προσωπικότητα, να είναι καλός και να μην λέει ψέματα. σιχαίνομαι το ψέμα.
-Δεν συγχωρώ την κακοήθεια που δυστυχώς υπάρχει πολύ στον κόσμο του θεάτρου.
-Δεν υποφέρω από μοναξιά γιατί πάντα έχω φίλους γύρω μου. δεν μ αρέσει να μένω μόνη. Προσπαθώ να είμαι πάντα εντάξει στις σχέσεις μου.
-Μακιγιάρομαι μόνο όταν βγαίνω κάπου κοσμικά. Όλες τις άλλες ώρες είμαι αμακιγιάριστη.
-Δεν τρώω φαγητά που παχαίνουν , αποφεύγω τα γλυκά και έχω ξεχάσει την γεύση του ψωμιού. Αλλά βασικά γυμνάζομαι πολύ με την δουλειά μου

Είναι η εποχή που μόλις έχει τελειώσει τα γυρίσματα στην ταινία ''το ανθρωπάκι''.

Βρεθήκαμε κάποιες φορές τελευταία με φίλους και ομολογώ ότι είναι μια πολύ όμορφη γυναίκα σήμερα και σημειωτέον.. αμακιγιάριστη!



Πηγή: queen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου