Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Διαβάστε την συνέντευξη που έδωσε η Ντέσσυ Κουβελογιάννη στο Stickaki News!

Η Ντέσσυ Κουβελογιάννη είναι μία εκπληκτική δημοσιογράφος, και μία πάρα πολύ καλή παρουσιάστρια. Ζητήσαμε από την κα. Κουβελογιάννη να δώσει μία συνέντευξη σε μία από τις δημοσιογράφους του blog μας, και δέχτηκε!


- Ήσασταν για αρκετά χρόνια εκτός τηλεόρασης, πως νιώθετε που επιστρέψατε με νέα εκπομπή στο Extra Channel;
- Νιώθω υπέροχα γιατί κάνω αυτό που μου αρέσει, με ανθρώπους που ξέρουν να γελάνε, και περνάω καλά!!

- Υπήρξαν στιγμές που νιώσατε την ανάγκη για ξεκούραση;
- Ναι, όχι όμως απ'τη δουλειά μόνο... με δύο παιδιά καταλαβαίνεις πως κάποια στιγμή θες να χαλαρώσεις...

- Θέλω να μου περιγράψετε τα συναισθήματα σας όταν κόπηκε η εκπομπή σας στον τηλεοπτικό σταθμό "ΑΝΤ1", και τα παράπονα σας για τις φήμες που ακουγόντουσαν εκείνη την εποχή ότι η εκπομπή σας κόπηκε επειδή δεν έκανε καλά νούμερα τηλεθέασης.
- Ήταν περίεργα γιατί άκουγα διάφορες ασυναρτησίες και κακίες που ήταν τραγικά ψέμματα, η εκπομπή κόπηκε μαζί με άλλες του σταθμού για οικονομικούς λόγους..

- Ποιος ήταν ο λόγος της απουσίας 5 χρόνων από την τηλεόραση;
- Έμεινα έγκυος στο δεύτερο παιδάκι μου και έκατσα σπίτι μου....μετά απλά δεν υπήρχε τίποτα για να γυρίσω!!

- Ποια είναι η άποψη σας για την οικονομική κρίση που περνάει η χώρα μας;
- Όπως όλων των Ελλήνων, τραγική! Το χειρότερο είναι πως δεν ξέρουμε τι μας περιμένει!!!!!

- Θέλω να μου περιγράψετε τα συναισθήματα σας όταν ήρθατε αντιμέτωπη εσείς με την οικογένεια σας με τους ληστές, σε γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ.
- Αγωνία να μη πάθουν κάτι τα παιδιά μου!!!

- Έχετε αρχίσει τα μπάνια σας ή όχι ακόμα;
- Ναι, κάθε Μάιο ξεκινάμε οικογενειακώς!!

 Έχετε δηλώσει στην εκπομπή σας στο Extra Channel ότι σας αρέσουν τα λιπαρά φαγητά, ποιο είναι το αγαπημένο σας φαγητό;
- Πίτσες και παγωτό σοκολάτα!!!!!

- Τέλος, τι εύχεστε για το 2013;
Υγεία!!!!!..και μετά τύχη! Αυτά φτάνουν!!


Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την κυρία Κουβελογιάννη για την υπέροχη συνέντευξη της!

1 σχόλιο:

  1. Η ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΝΤΕΣΣΥ ΚΟΥΒΕΛΟΓΙΑΝΝΗ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ,Η ΝΤΕΣΣΥ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ! ΜΠΡΑΒΩ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΡΟΧΩΡΑ ΣΤΑΘΕΡΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή